Arşiv

İstatistik

Umudunu Kaybetme


Aylardır izlemek istediğim ve herkesten bir çok övgü dolu cümleler kurulduğunu duyduğum filmden artık vazgeçmiştim.Zira lanet olası dvd'ci ye gelmiyordu,gelsede hemen alınıyor ve ben alamıyordum bu filmi ..

Ve bugün dvd'ciye gittim.Başka filmler seçicektim aslında.Ama cd'leri karıştırırken bunu gördüm evet.Elime aldım
''oha lan olamaz,sonunda buldum'' diyerek direk alıyorum dedim .

Ve ''umudunu kaybetme'' yi işte böyle aldım.Tabi yanında ''ben x ve ajan salt''ıda aldım.Onları bi sonraki postta yazıcam.Şimdi umudunu kaybetme'den bahsetmek istiyorum.

Bu film cidden süperdi.Gözlerimi doldurmadı başkaları gibi,ya da ağlamamı sağlamadı -biraz duygusuzum bu konuda- ama beğenimi topladı.
Bir babanın oğlu için yaptığı fedakarlıkları anlatan çok güzel bir film .
Ve gerçekçi...ki zaten gerçek bir olaymış .
Will smith'in oğlunun da güzel bi iş çıkardığı film olmuş.
Will smith hakkında bahsetmeme gerek yok sanırım ? Bu adam mükemmel arğadaşlar alayımız biliyoruz bunu zaten .

Beni en etkileyen bölüm ''mağara bölümü'' ve ''çocuğunu küçücük bir odada karanlıkta banyo yaptırması'' bölümü oldu.Tabi sonunu da es geçmemek lazım.Bilinen ve beklenen bir sonla biten bir filmdi,yalnız gerçekten güzeldi.

Herkese tavsiye ederim.

Jenny
Category: 0 yorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Yazı hakkında herhangi bir görüş belirtmek isterseniz aşağıdaki bölümü kullanabilirsiniz. Unutmayın ki, yazılan her şey yazar tarafından okunup dikkate alınacaktır.

İzleyiciler