Arşiv

İstatistik

Kelebek Etkisi

Dün acayip canım sıkılmıştı ve ''napsam,napsam'' diye düşünürken film izlemeye karar verdim.
Neyse gittim dvd'ciye film aldım.Aranızdan bazıları ''lan niye dvd'ciye gidiyosun evde netten izlesene'' diyebilir.Bende film biriktirme hastalığı olduğu için böyle alıyorum alıyorum,odamın en güzide bölümüne diziyorum ve gelenler ''ayyyy ne ğadar hoş ne ğadar çok film'' filan diyorlar.Öyle yani.

Neyse gittim filmimi aldım derken izleyeyim dedim.Filmin ismi 'Kelebek etkisi'' bu filmi uzun zamandır izlemek istiyordum ve sonunda aldım.En iyi 50 film arasından 35.sırada olduğu için çok büyük bir beklenti bedenimin her yanını sarmıştı.Lanet olsun anlatışıma sıçıyım..

Açtım abi,izliyorum..İzle izle..ilk başları güzel hoş sürükleyici eğlenceli filan.Ama film bitti yok ben beğenmedim.Yani beğenmedim de değil sadece ''güzel'' der koyarım kenara.Ama bi güzel demek var bir de ''off süper,cidden harika'' demek var.İşte bu film bana onu dedirtemedi.

Aranızda belki izleyenler vardır.O yüzden beni kınıyorlar eminim an itibariylen.ama bana çok sıradan geldi.Tamam bi tane elin oğlu varmış,çocuk hafızasında hep başa dönüyo bişeyleri düzeltmeye çalışıyo filan..ee yani ? gerçek dünyayla ne alakası var ? ben bide böyle gerçekle ilgisi olan şeyleri severim.Şu an hayatta ''geçmişine dönüp düzeltebilen kaç insan var yani'' nedir bu..

Ama dün düşündüm.Belki de ondan önceki izlediğim film çok iyi bir film diye bunu beğenmemiş olabilirdim.Bundan önceki filmim ise ''Shutter Island'' tı.Ve kesinlikle müthiş bişeydi.Ayrıca tam anlamıyla da gerçekti.Öyle yok geçmişine dönen insanlar,geçmişine döndü mü burnu kanayan insanlar filan yoktu.Apayrı çok orjinal bir konuydu belki de bu yüzden pek beğenemedim.

Ama evan'ın oyunculuğunu beğendim açıkçası onu da söylemeden geçemiyeceğim.
Neyse bir daha ki sefere ''shutter island'' tan bahsedicem.
Sağlıcakla mı neyle kalıyosanız kalın.
Category: 0 yorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Yazı hakkında herhangi bir görüş belirtmek isterseniz aşağıdaki bölümü kullanabilirsiniz. Unutmayın ki, yazılan her şey yazar tarafından okunup dikkate alınacaktır.

İzleyiciler