Arşiv

İstatistik

Abdülcüğüm...

-alo didier ben abdul kader... şaka maka kafiye de oldu ha... heheh.
*alo? n'oldu birader?
-abi nabıyosun? galatasaray'a gidecekmişin... olm çok güzel takım lan o. taraftar maraftar... harikalar yani.
*ciddi misin ya? 
-öyle valla. londra'da restorana gitmişiniz yeni başkanla? valla beni bi dürümle kandırdıydı adnanlar, sen yine iyisin.
*dürüm?
-neyse sktiret. seninki kaç santimdi hacı?
*ne diyosun lan?
-olm ona göre beste yapacaklar. enlarge your penis reklamı gibi bunların taraftar, üzerine 5-10 santim koyup beste yapıyorlar.
*n... nasıl? niye?
-işte ona buna girsin gibilerinden.
*haaa... korktum ben de. eyvallah. ne diyorsun şimdi, gideyim mi?
-git valla ya. hatta söylesene beni de alsınlar.
*hayırdır memnun değil misin? 
-yok be oğlum, maksat erhan'a malzeme çıksın. erhan başka?

*n'oluyor lan?
-bi şey yok be hacı, alış diye önden erhan telli'yi ayarladım sana... daha bunun ulueren'i var, toroğlusu var... neyse, ezan okunuyor... hadi kaçtım
*hoooop bi dak...
-çat... dııt dııt dııt dııt



galatasaray sözlük'ten...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yazı hakkında herhangi bir görüş belirtmek isterseniz aşağıdaki bölümü kullanabilirsiniz. Unutmayın ki, yazılan her şey yazar tarafından okunup dikkate alınacaktır.

İzleyiciler