Arşiv

İstatistik

Shutter Island

Bi önceki post'mda bu filmden bahsedeceğimi söylemiştim ama açıkçası neresinden bahsetsem diye düşünüyorum.Anlatılacak birşey değil anlatayım zira konular bir o kadar birbiriyle bağlantılı ve karışık.Bir yerinde şöyle olmuştu desem diğerini de söylemek zorunda kalcam sonra da lanet olsun tüm filmi anlatıp sizin izleme şevkinizi bi anda yerle bir edeceğim.

Şimdi bu film son zamanlarda izlediğim en mükemmel şeydi.
Gerek leonardo'nun o yüz mimiklerini öyle gerçekçi canlandırışı gerek tavırları,el kol hareketleri filan olsun konusuyla da bizi bağlayan bişey .
İlk başta he herifi alıp gidicekler sonra başka bi boklar olucak diyosun.Ama yok abi..Olaylar bir geçiyor.Bir çok şey oluyor kafan karışıyor.

Ama en sonunda bunlara cevap buluyorsun.Kim kimmiş aslında ? Ne olmuş falan .

İzleyen arkadaşlarım var,abi bu kadar mı öküz olur sonunu anlamadım noldu diyo bana .
Lan anlamayacak ne var ben bile filmi pür dikkat izleyemedim.Yani kaçırdığım,kafamda bağlayamadığım noktalar oldu benim de ama anladım olayın ne olduğunu sonuçta.

Sıradan bir konunun başlangıcını nasıl enterasan hale getirip önümüze sunuşlarını görüceksiniz bu filmde eğer hala izlemediyseniz .

Ağır filmdir.O yüzden dikkatle izleyin.Ben bi gerizekalılık yaptım öylesine izledim ama ortalara doğru gözlerimi far görmüş tavşan gibi aça aça izledim o ayrı .
Ama en başından kaçırmayın ki aklınızda soru işareti kalmasın derim

Haydiiyin sağlıcakla ..
Category: 0 yorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Yazı hakkında herhangi bir görüş belirtmek isterseniz aşağıdaki bölümü kullanabilirsiniz. Unutmayın ki, yazılan her şey yazar tarafından okunup dikkate alınacaktır.

İzleyiciler