Arşiv

İstatistik

Geçici Sonuç Kalıcı Çözümler


Galatasaray artık öyle bir noktaya geldi ki, hiç kimse ağzını açıp bir kelime daha eleştiri yapacak durumda değil. Çünkü biliniyor ki Galatasaray ruhen, bedenen, madden ve manen çökmüş durumda. Ölü toprak şu an vücuda nakledilmiş hatta kemiklere kadar ilerleşmiş görünüyor. Durumdan şikayetçi olmamak münkün değil fakat çözüm aramak yerine şuursuzca yergilerde bulunmak oldukça zamansız.

Belli ki yeni yönetimle birlikte geçmiş sezonun ve gelecek sezonların çizelgesi görülmüş, oluşturulmuş, hayata geçirilmeyi bekliyor. Kendisi de gayet nazik, efendi, şahsen benim hayalimdeki Galatasaray başkanı tipine cuk diye oturan biri. Eminim ki aklı başında biri olduğunu, kötü vaziyetten kendine pay çıkarmak yerine kalıcı çözümler getireceğini gösterecektir.

Vaziyet üç aşağı beş yukarı belli iken fakir edebiyatı yapmanın anlama da olmazdı zaten. Galatasaray, kendi sorunlarını bünyesinde eritebilecek kadar geniş alternatiflere sahip bir kulüptür. Kaldı ki 14 sezon şampiyon olamamış bir takım 3 sezonluk şampiyonluk özlemine tabii olarak fazla aldırış etmeyecektir. Fakat herkes biliyor ki sorun şampiyonluk yarışından uzak kalmak değili kulübün sportif ve idari açıdan büyük düşüşler yaşamasıdır. Saha içi performansı, ekonomik gelir kayıpları, itibar kaybı bir yere kadar taraftarları üzse de bunlara çözüm getiremeyen yönetim daha fazla yürek burkmuştur.

Ben bir taraftar olarak olayı ele alsaydım, yönetim değişikliği sonrası geçici başarılarla kendimi avutacağıma ilerisi adına sorunları kökten çözecek hamlelerin yapılmasına müsade eder muhtemel başarısızlıklarda yönetimi sorumlu tutmazdım. Tabii bunun için öncelikle belirli icraatların yapılması gerekiyor ki ilerisi için ümit besleyebilelim.
Category: 0 yorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Yazı hakkında herhangi bir görüş belirtmek isterseniz aşağıdaki bölümü kullanabilirsiniz. Unutmayın ki, yazılan her şey yazar tarafından okunup dikkate alınacaktır.

İzleyiciler